Nikita Shepelev
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sitích
Marketing on social networks
Anotácia:
Daná bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro účely marketingu. V rámci výzkumu bylo rozhodnuto zvolit následující firmy: Čedok, EXIMtours, Fischer, Alexandria, Neckermann a Alpina. Jedná se o cestovní kanceláře, které jsou největšími na trhu českého cestovního ruchu. Cílem předkládané bakalářské práce je navrhnout doporučení pro zlepšení fungování marketingových nástrojů na sociálních …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the use of social networks for marketing purposes. In the research, it was decided to choose the following companies: Čedok, EXIMtours, Fischer, Alexandria, Neckermann and Alpina. These are travel agencies that are the largest on the Czech tourism market.The aim of this thesis is to propose recommendations for improving the functioning of marketing tools on social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva