Bc. Grocholová Grocholová

Bakalářská práce

Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec

Management and leadership in the Call centre Alza.cz Třinec
Anotace:
V bakalářské práci navrhuji doporučení pro řízení a vedení lidí na základě analýzy současného stavu společnosti Alza.cz pobočky Call centra v Třinci. K hodnocení stavu je použita metoda řízených rozhovorů a pozorování. Úvodní část vysvětluje základních pojmy řízení lidských zdrojů a vedení lidí s důrazem na specifika call center. Následující část, charakterizuje vybranou společnost a na základě získaných …více
Abstract:
In my bachelor's thesis, I propose recommendations for the management and leadership based on an analysis of the current state of Alza.cz, the Call Center in Třinec. The method of controlled interviews and personal observation is used to evaluate the conditions. The introductory part explains the basic concepts of human resource management and leadership with emphasis on the specifics of call centers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zbf2i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné