Jan Volšík

Bakalářská práce

Marketingová komunikace se zákazníky při změně majitele společnosti

Marketing communication with customers when changing the company owner
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza podniku Optima Precise s.r.o. z marketingového hlediska při změně majitele společnosti. Hlavním cílem práce je přiblížit proces změn, které souvisejí s uvedenou skutečností a týkají se firemní komunikační strategie. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingového a komunikačního mixu a firemní identity, podle kterých je následně sestavena část praktická …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of company Optima Precise s.r.o. from the marketing point of view in a situation when the company owner is changed. The main goal of the thesis is to approach the process of changes which are related to the given fact and the corporate communication strategy. The theoretical part describes the tools of marketing and communication mix and corporate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79292