Marketingová komunikace se zákazníky při změně majitele společnosti – Jan Volšík
Jan Volšík
Bakalářská práce
Marketingová komunikace se zákazníky při změně majitele společnosti
Marketing communication with customers when changing the company owner
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza podniku Optima Precise s.r.o. z marketingového hlediska při změně majitele společnosti. Hlavním cílem práce je přiblížit proces změn, které souvisejí s uvedenou skutečností a týkají se firemní komunikační strategie. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingového a komunikačního mixu a firemní identity, podle kterých je následně sestavena část praktická …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of company Optima Precise s.r.o. from the marketing point of view in a situation when the company owner is changed. The main goal of the thesis is to approach the process of changes which are related to the given fact and the corporate communication strategy. The theoretical part describes the tools of marketing and communication mix and corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79292
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová