Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR – Bc. Josef Steinz
Bc. Josef Steinz
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Proposal of communication strategy for selected used car sale in Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teoretickou část, která se zabývá definicemi a seznámením s veškerou potřebnou teorií ohledně marketingové komunikace, marketingového mixu, komunikačního mixu, marketingového prostředí, marketingové a komunikační strategie. Dále následuje metodika, kde je vysvětlen cíl a použití veškerých metod z teoretické části. Poté praktická část, ta obsahuje představení autobazaru …víceAbstract:
This bachelor thesis contains a theoretical part, which deals with definitions and acquaintance with all the necessary theory regarding marketing communication, marketing mix, communication mix, marketing environment, marketing and communication strategy. Then follows the methodology, which explains the goal and use of all methods from the theoretical part. Then the practical part, which contains an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kun5h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev