Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců – Jarmila Šindelářová
Jarmila Šindelářová
Diplomová práce
Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců
Comparison of Social Network Marketing Communication of Chain Stores
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci na sociálních sítích maloobchodních řetězců. Jejím cílem je analyzovat marketingovou komunikaci určených maloobchodů. Výsledkem provedených analýz jsou získaná doporučení, která mohou vést ke zlepšení budoucí komunikace maloobchodu na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, internetovým …víceAbstract:
Diploma thesis deals with social network marketing communication of chain stores. The aim of the thesis is analysing marketing communication of the selected chain stores. Results of the performed analyses are reclaimed recommendations. These recommendations can be used as improvement of future communication on chain store’s social media. Theoretical part of the thesis is to pursue marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINDELÁŘOVÁ, Jarmila. \textit{Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/pkifx4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Komunikační mix prodejny na lokálním trhu
Hana Potěšilová -
Komunikační mix firmy vstupující na zahraniční trh
Markéta Dlouhá -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva