Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s. – Dominika Gulisová
Dominika Gulisová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Marketing communication by ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Škoda Auto a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix a také nové nástroje marketingové komunikace, kterými jsou mobilní marketing, virální marketing nebo influencer marketing. V praktické části je seznámení s firmou Škoda Auto, její konkurenční prostředí a komunikační mix. Dále je v …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Škoda Auto a.s. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communi-cation, communication mix and also new communication tools like mobile market-ing, viral marketing or influencer marketing. In the practical part is described the company Škoda Auto a.s. its competitors and communication mix. Also is in practi-cal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev