Dominika Gulisová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.

Marketing communication by ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Škoda Auto a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix a také nové nástroje marketingové komunikace, kterými jsou mobilní marketing, virální marketing nebo influencer marketing. V praktické části je seznámení s firmou Škoda Auto, její konkurenční prostředí a komunikační mix. Dále je v …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Škoda Auto a.s. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communi-cation, communication mix and also new communication tools like mobile market-ing, viral marketing or influencer marketing. In the practical part is described the company Škoda Auto a.s. its competitors and communication mix. Also is in practi-cal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta