Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s. – Dominika Gulisová
Dominika Gulisová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Marketing communication by ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Škoda Auto a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix a také nové nástroje marketingové komunikace, kterými jsou mobilní marketing, virální marketing nebo influencer marketing. V praktické části je seznámení s firmou Škoda Auto, její konkurenční prostředí a komunikační mix. Dále je v …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Škoda Auto a.s. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communi-cation, communication mix and also new communication tools like mobile market-ing, viral marketing or influencer marketing. In the practical part is described the company Škoda Auto a.s. its competitors and communication mix. Also is in practi-cal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev