Marketingová komunikace na sociálních sítích – Bc. Ivana Zilcherová
Bc. Ivana Zilcherová
Diplomová práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Marketing communication on social networks
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketingová komunikace na sociálních sítích se zaměřuje na možnosti využití propagace na sociálních sítích u vybraného podniku. Trend sociálních sítí v současnosti znamená pro firmy nedílnou součást prezentace a propagace v online světě. Teoretická část práce zahrnuje definici základních marketingových pojmů, které jsou pro tuto práci stěžejní. Jedná se o termíny marketingový …víceAbstract:
The diploma thesis called Marketing Communication on Social Networks discusses the possibilities of using promotion on social media for a selected company. The social media trend of nowadays means for companies an integral part of presentation and promotion in today’s online world. The theoretical part of the thesis includes the definition of basic marketing terms that are principal for this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva