Markéta Sonntagová
Bachelor's thesis
Analýza brandu spolku Pionýr
Analysis of the Brand of the Pionyr organization
Anotácia:
Bakalářská práce rozebírá a porovnána marketingové aktivity a rovněž brand vybraných spolků zřízených k poskytovaní volnočasových aktivit. Vybranými spolky jsou Pionýr z. s. a Junák – český skaut z. s., které působili na českém trhu v politicky různorodých období a působí i v současnosti. Součástí navržených opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti jsou kromě vlastních námětů autorky práce i výsledky …viacAbstract:
The bachelor's thesis discusses and compares marketing activities as well as brand selected associations set up to provide leisure activities. The selected associations are Pionýr z. s. and Junák – český skaut z. s., which were active on the Czech market in politically diverse periods and are operating in the present day. The proposed measures to increase competitiveness include the results of realized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jzqt6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev