Kateřina Šilhavá

Master's thesis

Marketingová komunikace ICT integrátora

Marketing Communication of ICT Integrator.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy komunikačních aktivit vybrané ICT organizace navrhnout doporučení pro další období. Dalším cílem je zhodnocení ICT trhu od 90. let na základě expertních rozhovorů a identifikovat jeho budoucí vývoj. Diplomová práce se zabývá charakteristikou specifik řízení marketingové komunikace na trzích B2B. Zpočátku se věnuje B2B trhu jako takovému a porovnává jej s …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to recommend communication practices drawn from the analysis of the ICT organization and its marketing communication activities. The subsequent objective is to examine ICT market since 90's and to identify its future growth. The thesis studies the specifics of marketing communication whiten the B2B field. The first part appraises B2B market as such which is then compared with …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Tomáš Zloch

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70558