Marketingová komunikace ICT integrátora – Kateřina Šilhavá
Kateřina Šilhavá
Master's thesis
Marketingová komunikace ICT integrátora
Marketing Communication of ICT Integrator.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy komunikačních aktivit vybrané ICT organizace navrhnout doporučení pro další období. Dalším cílem je zhodnocení ICT trhu od 90. let na základě expertních rozhovorů a identifikovat jeho budoucí vývoj. Diplomová práce se zabývá charakteristikou specifik řízení marketingové komunikace na trzích B2B. Zpočátku se věnuje B2B trhu jako takovému a porovnává jej s …viacAbstract:
The aim of this thesis is to recommend communication practices drawn from the analysis of the ICT organization and its marketing communication activities. The subsequent objective is to examine ICT market since 90's and to identify its future growth. The thesis studies the specifics of marketing communication whiten the B2B field. The first part appraises B2B market as such which is then compared with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Tomáš Zloch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70558
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev