Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů – Bc. Ludmila Crhová
Bc. Ludmila Crhová
Bachelor's thesis
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Social marketing and its effectiveness in solving social problems
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Zabývá se efektivností sociálního marketingu při řešení sociálních problémů. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy marketingu a porovnání komerčního a sociálního marketingu, větší prostor je věnovaný výkladu pojmu sociálního problému a společenské odpovědnosti podniku. Následující kapitola se věnuje problematice …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. It deals with the effectiveness of social marketing in solving social problems. The theoretical part characterizes the basic concepts of marketing and contains comparison of commercial and social marketing. In the process more attention is paid to the interpretation of social problem and social responsibility of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qf8d7/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická