Marketingový plán pre spoločnosť Quick Service Slovakia – Ondrej Štelbacký
Ondrej Štelbacký
Bachelor's thesis
Marketingový plán pre spoločnosť Quick Service Slovakia
Marketingový plán pro společnost Quick Service Slovakia
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro společnost Quick Service Slovakia s.r.o. pro rok 2021 na zvýšení tržního podílu pro oblast Vysoké Tatry. Teoretická část popisuje problematiku tvorby marketingového plánu a jeho specifikací. Praktická část je zaměřená na analýzu reálného firemního a tržního prostředí. Práce se zaměřuje na specifikaci marketingových cílů firmy, vytvoření …moreAbstract:
The goal of this Bachelor's thesis is to develop a marketing plan for a company called Quick Service Slovakia, limited for the year of 2021 in order to increase its market share in the High Tatras region. The theoretical part describes the process of creating a marketing plan and its specifications. The practical part is focused on the analysis of the company's business and market environments. The …moreAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vypracovanie marketingového plánu pre spoločnosť Quick Service Slovakia, s.r.o. pre rok 2021 na zvýšenie trhového podielu v oblasti Vysoké Tatry. Teoretická časť popisuje problematiku tvorby marketingového plánu a jeho špecifikácií. Praktická časť je zameraná na analýzu reálneho firemného a tržného prostredia. Práca sa zameriava na špecifikáciu marketingových cieľov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Zdeněk Sedláček, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou
Lucie SKLENKOVÁ -
Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře
Jitka TALAŠOVÁ -
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o
Lukáš Hrabovský -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška