Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Radka Hradečná
Bc. Radka Hradečná
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and customer behaviour
Anotace:
V předložené bakalářské práci se pojednává o tématu segmentace trhu a analýza chování zákazníka. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V části teoretické jsou rozebrány všechny základná pojmy, které s tímto tématem souvisí. Jsou jimi segmentace trhu, marketingový mix, marketingová komunikace a nákupní chování zákazníka. V druhé části popisuji strukturu a poslání zoologické zahrady Praha …víceAbstract:
The following thesis deals with the topic of market segmentation and analysis of customer behavior. The work is divided between theoretical and practical parts. Theoretical part discusses all of the basic concepts that relate to this topic. These include market segmentation, marketing mix, marketing communication and customer purchase behavior. The second part describes the structure and the mission …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hvt1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev