Gabriel Miklík
Bachelor's thesis
Propagace firmy www.znojmoreality.cz
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá propagací firmy www.znojmoreality.cz. Práce v první části objasňuje pojmy z marketingové komunikace se zaměřením na propagaci. Cílem práce jsou návrhy a doporučení na zlepšení propagace firmy na základě provedeného a vyhodnoceného průzkumu povědomí lidí o realitních kancelářích. Dále se vyhodnocuje konkurence a řeší SWOT analýza firmy. Konečné návrhy a doporučení by měly …moreAbstract:
This thesis deals with the promotion of company www.znojmoreality.cz. In the first part the concepts of marketing communication focus on promotion are explained. The aim of this work is to design and recommendations to improve the promotion of the company, based on results of a survey of people's awareness of real estate agencys. Furthermore, the work evaluates competition and deals with SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/q2fvzd/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKLÍK, Gabriel. \textit{Propagace firmy www.znojmoreality.cz}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/q2fvzd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights