Bc. Edita Sedláčková

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy

Proposal and the evaluation marketing campaign selected product or firm
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybrané firmy, v tomto případě firmy VAR. Oborovým teoretickým rámcem je definice marketingu, marketingového mixu, tedy konceptu 4P, marketingové komunikace a jejich analýzy. Na základě těchto teoretických východisek je dále vypracován návrh na změnu současných marketingových postupů. Součástí návrhů na zlepšení jsou poznatky …více
Abstract:
The aim of this Bachelor Thesis is to analyze and suggest new marketing campaign of the selected firm. Theoretical part contains general definition of marketing, 4P and key elements of marketing communication. Practical part starts with the introduction od VAR company and it’s current marketing strategy. Furthermore, usage of SWOT matrix & Porter‘s 5 forces model analyses & BCG matrix together …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní