An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum – Kristýna Haluzová
Kristýna Haluzová
Bachelor's thesis
An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum
An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with a competitive analysis of the beauty salon Vital Centrum. In theoretical part, issues concerning marketing of small and medium businesses, marketing mix, competition and competitiveness are explained. In the analytical part, the competitiveness was analysed using benchmarking, PESTLE analysis, SWOT analysis and EFE and IFE matrices. At the end of the thesis, recommendations …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti salonu krásy Vital Centrum. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing malých a středních podniků, marketingový mix či konkurence a konkurenceschopnost. V praktické části byla provedena analýza konkurenceschopnosti s využitím benchmarkingu, PESTLE analýzy, SWOT analýzy a matic EFE a IFE. Na závěr byla navržena doporučení ke …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Haluzová, Kristýna. An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová