Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci – Bc. Adéla Kotrbatá
Bc. Adéla Kotrbatá
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci
Corporate Social Responsibility and its Influence on Corporate Image and Reputation
Abstract:
Práce vychází z výzkumu "CSR AND REPUTATION RESEACRH", realizovaného agenturou Ipsos na reprezentativním vzorku online populace České republiky. Přináší zjištění, že mezi Čechy panuje zájem o to, zda jsou firmy společensky odpovědné, a to jak při rozhodování o koupi produktu, tak při výběru zaměstnavatele. Společenská odpovědnost firmy je důležitá pro důvěryhodnost a dobré jméno firmy. Reputace podniku …moreAbstract:
This thesis is based on the research "CSR AND REPUTATION RESEARCH" conducted by Ipsos on a representative sample of the online population of the Czech Republic. It brings forth the revelation of a significant interest among Czechs about whether companies are socially responsible, both when deciding to buy a product and when choosing an employer. Corporate social responsibility is especially important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTRBATÁ, Adéla. \textit{Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/q4wqvw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kotrbatá, Adéla. Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická