Maximalizace zisku internetového obchodu – Libor Jarolím
Libor Jarolím
Diplomová práce
Maximalizace zisku internetového obchodu
Profit maximizing of online shop
Anotace:
Práce se zabývá maximalizací zisku internetového obchodu, především pomocí nástrojů internetového marketingu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se tvorby zisku, marketingu a internetového marketingu. Praktická část se věnuje konkrétnímu internetovému obchodu a na základě jeho analýzy jsou navrhnuty způsoby, které by měly vést k tvorbě zisku, ty jsou po aplikaci otestovány. Na základě …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on profit maximizing of online shop, mainly with a use of online marketing. In research part of the thesis are explained terms connected with profit creation, marketing and online marketing. Analytic part focuses on specific online shop and on the basis of its analysis are made suggestions, that should generate profit, after implementation are the suggestions tested. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Optimalizace webových stránek pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích
Tomáš Kubínek -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Analytika a optimalizace marketingových komunikací na internetu vzdělávací společnosti
Nikola Martináková -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses q4xzl4 q4xzl4/3
14. 4. 2015