Mgr. Veronika Prášková

Master's thesis

Právní aspekty internetového marketingu

Legal Aspects of Internet Marketing
Anotácia:
V této diplomové práci se autorka zabývala nejdříve technologickým rázem internetového marketingu, který je v praxi využíván k cílení na zákazníky. Ten následně posuzovala optikou právní vědy. Stěžejní otázkou se stala ochrana osobních údajů a její aplikace v tomto moderním odvětví. Závěrem došlo ke zhodnocení efektivity právního rámce.
Abstract:
In this diploma thesis, the autor dealt with technological impact of Internet marketing, which is used in practice to target customers. Then she examined the theme through the lens of jurisprudence. The key issue was the protection of personal data and its application in the modern sector. Conclusion came to evaluate the effectiveness of the framework.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedúci: JUDr. Matěj Myška, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Bc. Michal Koščík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta