Marketingová komunikace města Pardubice – Bc. Hana Smetáková
Bc. Hana Smetáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace města Pardubice
Marketing Communications City Pardubice
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje komunikaci města Pardubic, podrobně popisuje způsoby komunikací s jednotlivými cílovými skupinami a zkoumá jejich rozdíly v závislosti na cílové skupině.Abstract:
The bachelor thesis deals with communication issues of the authority of city of Pardubice. Different methods and means for communication with particular targeted groups and categories are described in detail. Differences in communication form and way with respect to addressed targeted group was inquired and it is discussed in this thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k8gs6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2017
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev