Tomáš Vlček
Bakalářská práce
Psychologie v marketingu
Psychology in marketing
Anotace:
Bakalářská práce teoreticky pojednává o souvislosti mezi psychologií člověka amarketingem. Jmenuje základní charakteristiky, nástroje a komunikační kanálymarketingu, kterým přiřazuje psychologický význam. Vyobrazuje znalosti psychologie,kterých je v marketingových sděleních využíváno, a zmiňuje reklamní triky, kterépsychologických vlivů využívají. Popisuje typologie spotřebitelů, a jak různé vnitřní …víceAbstract:
The bachelor thesis theoretically deals with the connection between human psychologyand marketing. It names the basic characteristics, tools and communication channels ofmarketing to which it assigns psychological significance. It depicts the knowledge ofpsychology, which is used in marketing communication and mentions advertising tricksthat use psychological influences. It describes the typologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová -
Uplatnění psychologie v marktetingu
Sandra Hlaváčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva