Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích – Jakub Hadrava
Jakub Hadrava
Bachelor's thesis
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
New forms of marketing communications on B2C markets.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat účinnost nových forem marketingové komunikace společnosti Paintball-Prague.cz vůči stávajícím i potenciálním zákazníkům. V teoretické části jsou představeny základní pojmy markentingové komunikace až po její nové moderní formy. Praktická část začíná představením společnosti a její charakteristikou, na to navazuje kvantitativní dotazníkové šetření ohledně marketingové …moreAbstract:
This bachelor’s thesis seeks to analyse the efficiency of new marketing communication forms employed by the Paintball-Prague.cz company vis-à-vis its current and potential clients. The theoretical part introduces key terms in marketing communication, including its new, modern forms. The practical part begins with a presentation of the company and its characteristics, followed by a quantitative questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HADRAVA, Jakub. \textit{Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qalaab/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Návrh integrované marketingové komunikace ve společnosti 100MEGA Distribution s.r.o.
Ida Veitová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights