Analýza marketingové komunikace ve firmě – Bc. Alena Džbánková
Bc. Alena Džbánková
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace ve firmě
Analysis of the marketing communication in company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace v žamberské firmě ZEZ SILKO, s. r. o., která se v současné době orientuje především na výrobu a prodej kompenzačních kondenzátorů. Práce je však zaměřena na jiný produkt firmy, a to kompenzační rozvaděče nízkého napětí, jejichž produkce zaujímá sice jen malou část z celkové produkce firmy, avšak existuje větší potenciál pro získání nových zákazníků …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is an analysis of marketing communication in ZES SILKO, s. r. o. located at Žamberk, which is a company currently oriented for producing and selling power capacitors. However, this thesis is focused on another product of company – low voltage capacitor banks, which holds only small percentage of the whole production, but this product has a higher potential for winning …viacKľúčové slová
marketing komunikace marketingová komunikace analýza marketingové komunikace marketingové prostředí SWOT analýza komunikační mix nástroje marketingové komunikace reklama podpora prodeje vztahy s veřejností přímý marketing osobní prodej communication marketing communication analysis of the marketing communication marketing environment SWOT analysis communication mix marketing communication tools advertising sales promotion public relations direct marketing personal selling
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dja9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev