Thi Hong Hanh PHANOVÁ

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu v oděvním průmyslu

Use of influencer marketing in clothing industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím influencer marketingu v oděvním průmyslu a zaměřuje se na marketingovou strategii, při které veřejně známé osobnosti tzv. influenceři předávají informace o produktu či společnosti jejich fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Práce zkoumá pohled široké veřejnosti na influencer marketing v oděvním průmyslu v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou část …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of inlfuencer markeitng in the clothing industry and focuses on marketing stratégy in which publicly known personalities called influencers pass information abou a product or company to their fans via social networks. The thesis examines the general public`s view of influencer marketing in the Czech republic`s apparel industry. The thesis is divided into a theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON