Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro – Bc. Pavlína Petrová
Bc. Pavlína Petrová
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication of Alpine Pro company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a identifikací produktového portfolia konkurentů vybraného podniku. První část bakalářské práce je věnována důležitým pojmům, které souvisí s tématem práce. Na teoretické poznatky navazuje praktická část, kde je čtenář seznámen s vybraným podnikem, jeho produktovým portfoliem a jeho marketingovou komunikací. Hlavním cílem práce bylo vyhodnocení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication and identification of the product portfolio of competitors of the selected company. The first part of the bachelor thesis is devoted to important concepts related to the topic of the work. The theoretical knowledge is followed by a practical part, where the reader is acquainted with the selected company, its product portfolio, and its marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qiaf6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev