Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro – Bc. Pavlína Petrová
Bc. Pavlína Petrová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication of Alpine Pro company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a identifikací produktového portfolia konkurentů vybraného podniku. První část bakalářské práce je věnována důležitým pojmům, které souvisí s tématem práce. Na teoretické poznatky navazuje praktická část, kde je čtenář seznámen s vybraným podnikem, jeho produktovým portfoliem a jeho marketingovou komunikací. Hlavním cílem práce bylo vyhodnocení …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication and identification of the product portfolio of competitors of the selected company. The first part of the bachelor thesis is devoted to important concepts related to the topic of the work. The theoretical knowledge is followed by a practical part, where the reader is acquainted with the selected company, its product portfolio, and its marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qiaf6/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROVÁ, Pavlína. \textit{Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qc0qhm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev