Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing – Patrik Votoček
Patrik Votoček
Bachelor's thesis
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Optimizing automated campaigns for effective email marketing
Abstract:
E-mail marketing je jedním z klíčových nástrojů online přímého marketingu. Nástroj poskytuje efektivní komunikaci se zákazníky skrze e-mailové kampaně a e-mailové automatizace. Práce se zaměřuje na optimalizaci automatizací pomocí metodologie A/B testování. Teoretická část specifikuje zařazení e-mail marketingu v rámci komunikačního mixu pro pochopení nástroje v širším kontextu marketingové komunikace …moreAbstract:
Email marketing is one of the key tools of online direct marketing. The tool provides effective communication with customers through email campaigns and email automation. This thesis focuses on optimizing automations using A/B testing methodology. The theoretical part specifies the classification of email marketing within the communication mix to understand the tool in the broader context of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Jan Šťastný
- Reader: Michal Kajfosz, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOTOČEK, Patrik. \textit{Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qdwnl6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Optimalizace internetového marketingu v oddělení robotiky firmy ABB s.r.o.
Ondřej Vatka -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights