Vojtěch Kaštovský

Diplomová práce

Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání

Marketing Communications of the HC Sparta Praha and Their Role in Match Attendance
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi hokejového klubu HC Sparta Praha a jejich vztahem k návštěvnosti domácích utkání základní části extraligy. Na základě analýzy užívaných komunikačních nástrojů a analýzy návštěvnosti je vytvořena „křivka návštěvnosti“, ilustrován „komunikační efekt“ a prokázána podstatná role marketingových komunikací v návštěvnosti utkání. Dále je provedena …více
Abstract:
This master‘s thesis deals with marketing communications of the HC Sparta Praha ice hockey club and their relation to the attendance of home matches played in regular season of the Czech Extraliga. Through analysing communication tools and match attendance, the “attendance curve”, the “communications effect” and the significant role of marketing communications in attendance are illustrated. In addition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71776