Petr NOVÁK

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené po Evropě

Elements affecting customer's purchase decision process in choice of holiday in Europe
Abstract:
Práce je zaměřena na nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené po Evropě. Definuje pojmy, které s tímto procesem souvisejí, a faktory, které spotřebitele mohou při celém tomto procesu ovlivnit. Zaměřuje se také na marketing společností, které podnikají v oblasti cestovního ruchu. Praktická část se soustřeďuje na vyhodnocení dotazníkového šetření a formulování doporučení, která by mohla …more
Abstract:
The thesis is focused on customer's purchase decision process in choice of holiday in Europe. It defines terms that are related to this process, as well as elements that are able to affect the consumer during the whole procedure. It also targets marketing activities of companies that operate in tourism. Practical part is concentrated on evaluation of the questionnaire research and form recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Zelenka

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOVÁK, Petr. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené po Evropě. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/