Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky – Bc. Marek Fanta
Bc. Marek Fanta
Bachelor's thesis
Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky
Analysis of influencer's influence on small e-shop with bracelets
Abstract:
Tato bakalářská práce se pojednává o problematice influencer marketingu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část stručně definuje marketing jako takový, podrobně internetový marketing a influencer marketing. Praktická část práce krátce popisuje eshop, na kterém je prováděna analýza, následně je zpracován dotazník, směřovaný lidem, kteří v minulosti na e-shopu nakoupili …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of influencer marketing. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part briefly defines marketing, in detail internet marketing and influencer marketing. The practical part of the thesis briefly describes the eshop, on which the analysis is performed, then a questionnaire is processed, aimed at people who made a purchase in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/rssv5/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Březinová
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FANTA, Marek. \textit{Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qhwwf1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý