Ing. Kateřina Friede

Bachelor's thesis

Marketingová koncepce vybrané obce

Marketing strategy of chosen municipality
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možností využití marketingu a aplikací jeho postupů a metod v systému managementu veřejného sektoru, zejména v oblasti místní správy. Předmětem této práce je posouzení současného uplatnění marketingové koncepce při řízení vybraného svazku obcí. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy a zhodnocena východiska k dané problematice publikovaná v odborné literatuře. Pozornost …more
Abstract:
This bachelor thesis evaluates application of the marketing and his methods in the public sphere, especially in municipality management. The first theoretical part defines the importance and factors affecting the application of marketing methods in municipality administration, explains the process of marketing management and his most important stages as the analysis and the planning. The main attention …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Ing. Jana Nováková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication