Ing. Kateřina Friede

Bakalářská práce

Marketingová koncepce vybrané obce

Marketing strategy of chosen municipality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití marketingu a aplikací jeho postupů a metod v systému managementu veřejného sektoru, zejména v oblasti místní správy. Předmětem této práce je posouzení současného uplatnění marketingové koncepce při řízení vybraného svazku obcí. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy a zhodnocena východiska k dané problematice publikovaná v odborné literatuře. Pozornost …více
Abstract:
This bachelor thesis evaluates application of the marketing and his methods in the public sphere, especially in municipality management. The first theoretical part defines the importance and factors affecting the application of marketing methods in municipality administration, explains the process of marketing management and his most important stages as the analysis and the planning. The main attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Ing. Jana Nováková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace