Marketing Strategy of GRANO Skuteč spol. s r.o. – Lukáš Zahradníček
Lukáš Zahradníček
Diplomová práce
Marketing Strategy of GRANO Skuteč spol. s r.o.
Marketingová strategie společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o.
Anotace:
Diplomová price pojednává o marketingové strategii společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o. za účelem vstupu na rakouský trh. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na proces plánování marketingové strategie stavební společnosti. Praktická část se zabývá konkrétním případem plánování marketingové strategie pro společnost GRANO Skuteč spol. s r.o. Analýzy …víceAbstract:
This Diploma thesis covers the topic of marketing strategy of the Czech company GRANO Skuteč spol. s r.o. for entering the Austrian market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is focused on the process of planning a marketing strategy a of a building construction company. The practical part deals with the particular case of planning the marketing strategy …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52636
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52636
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev