Audrey Stemberg

Master's thesis

Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak

Internet Marketing of an E-book – Case Study DeepFrreak
Abstract:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tržním prostředím, marketingem, internetovým marketingem a jeho specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu. V praktické části se zaměřuje na analyzování internetového marketingu e-knihy na příkladu románu deepFreak. Analyzuje marketingové aktivity spojené s touto knihou, které jsou prováděny autorskou dvojicí, jež nemá žádné vzdělání …more
Abstract:
The theoretical part of this thesis describes the environment of books, marketing, Internet marketing and its specifications. This part also focuses on essential digital marketing tools and how they are best used. The practical part of this thesis describes marketing activities of the book deepFreak, which are performed by the authors. The authors have no practical experience nor education in the fields …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Jan Hanzlík
  • Reader: Irena Tyslová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46512

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management