Mgr. Michal Přáda

Diplomová práce

Pražské jaro a jeho propagace

Prague spring promotion
Anotace:
Práce podrobným způsobem mapuje marketingovou komunikaci hudebního festivalu Pražské jaro. Zabývá se jednotlivými způsoby marketingové komunikace. Využití informačních technologií a sociálních sítí je na dostatečné úrovni, stále však festival navštěvuje z celkového počtu návštěvníků pouze 5% mladých lidí (15 – 19 let). Obsazenost festivalu se dlouhodobě drží na 80%, což je velmi dobré, ale stále se …více
Abstract:
In this work the promotion of the Prague Spring musical festival is described in detail. It deals with different ways of communication in marketing. Although information technologies and social networks are applied sufficiently, the festival is still visited by only 5% out of all visitors who are between 15 – 19 of age. Occupancy of the festival is 80% in the long term but the organisers have been …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní