Mgr. Michal Přáda
Diplomová práce
Pražské jaro a jeho propagace
Prague spring promotion
Anotace:
Práce podrobným způsobem mapuje marketingovou komunikaci hudebního festivalu Pražské jaro. Zabývá se jednotlivými způsoby marketingové komunikace. Využití informačních technologií a sociálních sítí je na dostatečné úrovni, stále však festival navštěvuje z celkového počtu návštěvníků pouze 5% mladých lidí (15 – 19 let). Obsazenost festivalu se dlouhodobě drží na 80%, což je velmi dobré, ale stále se …víceAbstract:
In this work the promotion of the Prague Spring musical festival is described in detail. It deals with different ways of communication in marketing. Although information technologies and social networks are applied sufficiently, the festival is still visited by only 5% out of all visitors who are between 15 – 19 of age. Occupancy of the festival is 80% in the long term but the organisers have been …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xa7oj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev