Product placement v kinematografii – Bc. Matěj Horák
Bc. Matěj Horák
Diplomová práce
Product placement v kinematografii
Product placement in cinematography
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou umísťování produktů do audiovizuálních děl. Práce sestává z teoretického a historického podkladu, současných legislativních podmínek upravujících product placement v České republice a zahraničí, a analýzy současného stavu product placementu. Analýza je rozdělena do dvou hlavních částí. První z nich je rozbor a analýza děl, druhá část se zabývá dotazníkovým šetřením …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of product placement in the audiovisual production. The thesis consists of a theoretical and historical background, the current legislative conditions governing product placement in Czech Republic and an analysis of the current state of product placement. The analysis is divided into two main parts. The first one is film and serial analysis, the second part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva