Bc. Matěj Horák
Master's thesis
Product placement v kinematografii
Product placement in cinematography
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou umísťování produktů do audiovizuálních děl. Práce sestává z teoretického a historického podkladu, současných legislativních podmínek upravujících product placement v České republice a zahraničí, a analýzy současného stavu product placementu. Analýza je rozdělena do dvou hlavních částí. První z nich je rozbor a analýza děl, druhá část se zabývá dotazníkovým šetřením …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of product placement in the audiovisual production. The thesis consists of a theoretical and historical background, the current legislative conditions governing product placement in Czech Republic and an analysis of the current state of product placement. The analysis is divided into two main parts. The first one is film and serial analysis, the second part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights