Marie Kumberová

Diplomová práce

Marketing českých módních značek

Marketing of Czech fashion brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je komparace přístupu českých módních značek k jejich marketingu a zjištění interních a externích vlivů působících na jejich přístup k nástrojům marketingové komunikace. Pro hlubší uvedení do problematiky práce shrnuje zásadní změny na globálním módním trhu a analyzuje marketingové nástroje a postupy značky v módním průmyslu, které jsou doplněny o implementaci na českém trhu. …více
Abstract:
The master thesis aims to compare Czech fashion brands‘ approach to their marketing and to find out internal and external influences having effect on their approach to marketing communication tools. To better introduce this issue the thesis summarises fundamental changes at the global fashion market and analyses marketing tools and methods used by brands in the fashion industry followed by their implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Barbara Hucková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77575