Marie Kumberová
Master's thesis
Marketing českých módních značek
Marketing of Czech fashion brands
Abstract:
Cílem diplomové práce je komparace přístupu českých módních značek k jejich marketingu a zjištění interních a externích vlivů působících na jejich přístup k nástrojům marketingové komunikace. Pro hlubší uvedení do problematiky práce shrnuje zásadní změny na globálním módním trhu a analyzuje marketingové nástroje a postupy značky v módním průmyslu, které jsou doplněny o implementaci na českém trhu. …moreAbstract:
The master thesis aims to compare Czech fashion brands‘ approach to their marketing and to find out internal and external influences having effect on their approach to marketing communication tools. To better introduce this issue the thesis summarises fundamental changes at the global fashion market and analyses marketing tools and methods used by brands in the fashion industry followed by their implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77575
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: Mario Kubaš
- Reader: Barbara Hucková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77575
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev