Marie Kumberová

Master's thesis

Marketing českých módních značek

Marketing of Czech fashion brands
Abstract:
Cílem diplomové práce je komparace přístupu českých módních značek k jejich marketingu a zjištění interních a externích vlivů působících na jejich přístup k nástrojům marketingové komunikace. Pro hlubší uvedení do problematiky práce shrnuje zásadní změny na globálním módním trhu a analyzuje marketingové nástroje a postupy značky v módním průmyslu, které jsou doplněny o implementaci na českém trhu. …more
Abstract:
The master thesis aims to compare Czech fashion brands‘ approach to their marketing and to find out internal and external influences having effect on their approach to marketing communication tools. To better introduce this issue the thesis summarises fundamental changes at the global fashion market and analyses marketing tools and methods used by brands in the fashion industry followed by their implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: Mario Kubaš
  • Reader: Barbara Hucková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77575