Marie Kumberová
Diplomová práce
Marketing českých módních značek
Marketing of Czech fashion brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je komparace přístupu českých módních značek k jejich marketingu a zjištění interních a externích vlivů působících na jejich přístup k nástrojům marketingové komunikace. Pro hlubší uvedení do problematiky práce shrnuje zásadní změny na globálním módním trhu a analyzuje marketingové nástroje a postupy značky v módním průmyslu, které jsou doplněny o implementaci na českém trhu. …víceAbstract:
The master thesis aims to compare Czech fashion brands‘ approach to their marketing and to find out internal and external influences having effect on their approach to marketing communication tools. To better introduce this issue the thesis summarises fundamental changes at the global fashion market and analyses marketing tools and methods used by brands in the fashion industry followed by their implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77575
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev