In-store marketing ve franchisingovém řetězci – Sára El Hassanová
Sára El Hassanová
Bachelor's thesis
In-store marketing ve franchisingovém řetězci
In-store marketing in franchise chain
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na in-store marketing ve franšízovém řetězci, konkrétně společnosti OMV. Popisuje dvě pobočky, které se vyskytují v Praze. V teoretické části jsou charakterizovány klíčové pojmy k této problematice. V praktické části popisuje nejdříve společnost, historii franšízy, a organizační strukturu. Dále byl popsán řízený rozhovor a vyhodnocen spolu s in-store aktivity. Cílem bylo …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on in-store marketing in the franchise chain, specifically OMV. It describes two branches that are located in Prague. The theoretical part characterizes the key concepts to this issue. The practical part first describes the company, the history of the franchise, and the organizational structure. Furthermore, a controlled interview was described and evaluated together …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Reader: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights