Michaela Niklová

Bakalářská práce

Vizuální nástroje marketingové komunikace

Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Výzkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a produkt společnosti. Neopomíná však ani ostatní vizuální nástroje. Výzkum uvádí, jak veřejnost vnímá značku Eta a její vizuální komunikaci za účelem zjištění účinnosti a správné aplikace …více
Abstract:
The goal of my thesis is to find, analyse and coordinate the use of visual tools in marketing communication to improve the economic growth of the selected company. The research focuses on the logo, website and product of the company. However, this thesis does mention other visual tools. The research shows how the public perceives the Eta brand and its visual communication in order to determine the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/qsogwm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty