Michaela Niklová
Bachelor's thesis
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Výzkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a produkt společnosti. Neopomíná však ani ostatní vizuální nástroje. Výzkum uvádí, jak veřejnost vnímá značku Eta a její vizuální komunikaci za účelem zjištění účinnosti a správné aplikace …moreAbstract:
The goal of my thesis is to find, analyse and coordinate the use of visual tools in marketing communication to improve the economic growth of the selected company. The research focuses on the logo, website and product of the company. However, this thesis does mention other visual tools. The research shows how the public perceives the Eta brand and its visual communication in order to determine the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/qsogwm/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIKLOVÁ, Michaela. \textit{Vizuální nástroje marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/qsogwm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev