Michaela Niklová

Bachelor's thesis

Vizuální nástroje marketingové komunikace

Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Výzkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a produkt společnosti. Neopomíná však ani ostatní vizuální nástroje. Výzkum uvádí, jak veřejnost vnímá značku Eta a její vizuální komunikaci za účelem zjištění účinnosti a správné aplikace …more
Abstract:
The goal of my thesis is to find, analyse and coordinate the use of visual tools in marketing communication to improve the economic growth of the selected company. The research focuses on the logo, website and product of the company. However, this thesis does mention other visual tools. The research shows how the public perceives the Eta brand and its visual communication in order to determine the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty