Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram – Lucie Francová
Lucie Francová
Bakalářská práce
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Perception of Influncer Marketing in Fashion with a Focus on Instagram Social Network
Anotace:
Předmětem závěrečné práce je zkoumání působení instagramových influencerů propagující fashion produkty na uživatele této sociální sítě a celkové vnímání trendu influencer marketingu cílovým publikem. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce je zaměřena na kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s vybranými fashion influencery …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the research of the impact of Instagram infuencers promoting fashion products on Instagram users and overall perception of influencer marketing trends by target groups. The theoretical part focuses on marketing communication, social media and influencer marketing. The practical part of the thesis deals with qualitative research conducted in the form of interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev