Komunikační strategie vybrané personální agentury – Karolína Kozlíková
Karolína Kozlíková
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybrané personální agentury
The communication strategy of the chosen recruitment agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení aktuálního komunikačního mixu personální agentury Jobinn&Hostessinn, analýza její konkurence a následný návrh změn a představení nové komunikační strategie včetně plánovaného rozpočtu a časového harmonogramu. Při zpracování praktické části této bakalářské práce byly použity data získaná z provedeného dotazníkového šetření a také konzultací s jednatelem personální …víceAbstract:
The aim of this work is to evaluate the current communication mix of the personal agency Jobinn & Hostessinn, the analysis of the competition, subsequent design of changes and the introduction of a new communication strategy, including the planned budget and schedule. During the elaborating of the practical part of this thesis were used the data obtained from a questionnaire survey and also from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva