Tereza Mistolerová

Bakalářská práce

Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR

The use of marketing communication trends to increase the perception of the Apple brand in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci. Teoretická část zpracovává poznatky problematiky z dostupné, převážně zahraniční, literatury – marketingové strategie, komunikační nástroje, moderními trendy v marketingové komunikaci a v neposlední řadě obchodní značku. Výzkumné šetření porovnává marketingovou komunikaci značky Apple ve Velké Británii a České republice s důrazem na vliv percepci …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communication. The theoretical part processes knowledge of the issue from the available, primarily foreign, literature – marketing strategies, communication tools, modern trends in marketing communication and, last but not least, the brand. The practical part compares the marketing communication of the Apple brand in Great Britain and the Czech Republic with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Adam Polášek
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON